HOME OWNER BIAS FRIENDS STUFFS FOLLOW NEWER OLDER

Walaupun aku da balik...
Sunday, 29 September 2013 - Permalink - 0 Miku(s)

Selalunya, hari Jumaat lps habis kelas Era akan balik rumah *huhooo maklumlah, dekat* so hari Ahad Era akan balik apartment lak. tpi roommate Era ni pula entah apa mood dia, dia angkat barang2 dia untuk tidur kat bilik coursemate dia.. eh? "da knpe dia ny?" itulah soalan pertama yg terdetik di fikiran..

bila dia masuk je bilik tadi, dia cakap "eh? aku ingat xde org" and dia terus amek bantal, teddy, kipas and whatsoever. "ok, I think I get it now.. kau ingatkan aku lom balik apartment and disebabkan kau takut nk tidur sorang2, kau nk tidur ngan coursemate kau? and kau biarkan aku tidur sorang2 sebab kau da deal ngan diorang yg kau nk tidur sme ngan diorang? k, fine!" Era ckap dlm hati..

dia x fikir ke perasaan aku kalau aku tidur sorang2 huh? kalau dia, tau pula rasa itu ini.. habis tu aku ni xde perasaan ke? 아이고... 스트레스~