HOME OWNER BIAS FRIENDS STUFFS FOLLOW NEWER OLDER

Steuresseu!!!
Thursday, 21 March 2013 - Permalink - 0 Miku(s)


Assalamualaikum.. hari ni adalah hari yg paling dinanti-nantikan terutamanya bdk2 yg cerdik pandai..hari ni result SPM keluar..so, aku pun turut sama menantikan saat ni sebab nk jumpa kwn2 semata-mata..pasal result ni aku x brpe kisah sebab aku da tau kemampuan aku, walaupun x tgk result aku da bole agak gred apa yg akan aku perolehi..maklumlah, aku ni slah seorang drpd murid yg (cerdik pandai) ni..

tapi hari ni, baru aku tau kemampuan sebenar aku.. bagi aku, result yg aku perolehi hari ni cukup memuaskan aku walaupun %*@+§€¥$°^°&.. aku sangat9 bersyukur kpd Allah sebab Dia da berikan apa yg aku nk..

yg menjadi masalahnya sekarang ialah nk mengadap mak aku yg x pernah puas terhdp byk perkara2 lain termasuk x puas hati dgn result aku.. ayh aku ok je tapi mak aku, suka buad aku steuresseu.. aku fhm, setiap parents nkkan yg terbaik dr ank2 diorang.. tapi kalau setakat ni je yg aku mampu nk buad camne lagi.. yg paling aku meluatnya, bila mak aku da.tau result aku dia akn kecoh ngan kwn2 dia yg lain.. kalau bole 1 Malaysia dunia dia nk bgtau tentang result aku..


kalau mak aku ceramah satu hari je aku msih bole terima.. tapi dia kalau da x sukakan sumthin dia akn ulang pasal bende yg sama berulang kali sehari dan ceramahnya akn berlanjutan selama seminggu ke 2 minggu..sape yg bole thn??

sorilah kalau enty ni pnjg sgt.. aku cuba nk me-releasekan stress aku je..